خرید ملک در ترکیه چه شرایطی دارد؟ + راهنمای کامل

 ترکیه یک مرکز جذب جهانی برای سرمایه گذاران و بازرگانان خارجی است ، به ویژه با فرصت های سرمایه گذاری بی شماری که در بخش های مختلف املاک و مستغلات ، صنعت ، تجارت ، کشاورزی و موارد دیگر فراهم می کند. مطابق آنچه در سالهای اخیر دیدیم ، رونق و توسعه بخش های املاک و مستغلات ، این سالها را می توان فاز طلایی در دنیای املاک و مستغلات ترکیه نامید ، به خصوص که قیمت املاک و مستغلات بی سابقه افزایش یافته است. تعداد املاک فروخته شده یک رکورد است و در هنگام فروش و فروش املاک و مستغلات توسط سرمایه گذاران خارجی نرخ بالایی گزارش میشود.


به عنوان مثال ، یکی از شهرهای ترکیه ، استانبول ، که بیشترین تعداد خرید ملک را در این شهر دارد ، بسیار سودآور است زیرا هر ساله گردشگران زیادی وجود دارد و صنعت گردشگری این شهر بسیار سودآور است. بنابراین حتی افرادی که به استانبول سفر کرده اند به فکر خرید ملک در استانبول هستند.


شرایط مختلف خرید ملک در ترکیه وجود دارد ، به دنبال و مشاهده آنها ، می توانید یک اقامتگاه و سرانجام تابعیت ترکیه دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که این روند سریع و آسان نیست ؛ برای خرید ملک در ترکیه و یک اقامتگاه موقت یا دائمی در ترکیه به دو چیز نیاز دارید: سرمایه و صبر.


خرید ملک در ترکیه مورد توجه بسیاری از خارجی ها و کسانی که می خواهند یک ملک بخرند باید خطرات را که می تواند بر سرمایه آنها تأثیر بگذارد ، بررسی کند.

خطرات ناشی از بحث در مورد مصادره اموال و امنیت سرمایه صرف شده برای خرید ملک در ترکیه بسیار مهم است. از آنجا که برخی از دولت ها مالکیت خریداران خارجی را مصادره می کنند یا با اجرای سیاست های محدود کننده ، مانع توسعه و رشد اموال خود می شوند و این باعث خسارت مالی می شود.


در تبلیغات ماهواره ای یا بروشورها و تبلیغات در شبکه های اجتماعی می بینید که آنها این خبر را منتشر می کنند ، خواص ارزان در ترکیه را خریداری می کنند! این یک دروغ نیست ، شما می توانید یک ملک را با قیمت مناسب و ارزان در ترکیه خریداری کنید.خرید خانه در این کشور بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کشورهای اروپایی است، اما نکته اینجاست که برخی افراد فقط قول خرید خانه ارزان در ترکیه را می دهند. قیمت خانه در ترکیه با نظارت و هنگام خرید ملک مورد نظر با توجه به امکانات رفاهی و شرایط موجود در آن تعیین می شود.

Comments

Popular posts from this blog

راهنمای گرفتن اقامت ترکیه در سال 2022

شهروندی ترکیه را جدی بگیرید!