شهروندی ترکیه را جدی بگیرید!

 ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران، شرایط آزادتر و عدم تحریم همیشه گزینه خوبی برای مهاجران ایرانی بوده است.ایرانی ها به این کشور می روند و از طرق مختلف شهروندی ترکی را تهیه می کنند و از مزایای آن برخوردار می شوند و آن را در دسترس قرار می دهند. ایرانی ها در تصمیم گیری بین تلاش برای گرفتن شهروندی ترکی یا گذراندن آن مشکلی ندارند و دیدن مزایا انتخاب اولین گزینه را آسان می کند.


در سال های اخیر برخی از گردشگران خارجی به دلیل وضعیت اقتصادی خوب این کشور را برای دریافت شهروندی در ترکیه انتخاب کرده اند و برای گرفتن شهروندی در ترکیه و بخش ساخت و ساز در این کشور در حال انجام اقداماتی برای سرمایه گذاری هستیم.


راه های زیادی برای دریافت شهروندی ترکیه وجود دارد، مانند خرید ملک، اخذ مجوز کار یا اقامت برای پنج سال متوالی در ترکیه، یا ازدواج با یک شهروند ترکیه.


اولین و ساده ترین راه برای اخذ اقامت در ترکیه و اقامت در این کشور خرید ملک در ترکیه می باشد. هر ملک خریداری شده در این کشور باید 250000 دلار یا بیشتر ارزش داشته باشد.


راه دومی که می توانید برای شهروندی ترکیه درخواست دهید، سرمایه گذاری در ترکیه است. این روش مستلزم واریز حداقل 500000 دلار به یک بانک ترکیه است.


شهروندی یکی دیگر از راه های اخذ ترکیه، ثبت شرکت در این کشور است. اگر علاقه مند به کمک گرفتن از جوانان این کشور هستید که در بهترین دانشگاه ها تحصیل کرده اند و تجربه تجارت با کشورهای معروف اروپایی را دارند، پیشنهاد می کنم اقامت ترکی خود را از این طریق تهیه کنید.روش درخواست برای شهروندی و اخذ تابعیت در ترکیه برای افرادی که مایل به اقامت بیش از 90 روز در هر زمان هستند اعمال می شود. این شامل دانشجویان، کارمندانی که هنوز تابعیت لازم را به دست نیاورده‌اند و خارجی‌هایی که با شهروندان ترکیه ازدواج کرده‌اند، می‌شود.

Comments

Popular posts from this blog

راهنمای گرفتن اقامت ترکیه در سال 2022

خرید ملک در ترکیه چه شرایطی دارد؟ + راهنمای کامل