مزایا و معایب پاسپورت ترکیه

 در میان همسایگان ایران، ترکیه مهم ترین گذرنامه را دارد. پاسپورت این کشور مزایایی دارد. بسیاری از مردم مایل به دریافت این پاسپورت هستند. اخذ پاسپورت ترکیه در شرایطی که این کشور عضو چندین قرارداد قدرتمند جهانی از جمله گروه 20 (متشکل از 20 قدرت برتر اقتصادی جهان)، پیمان ناتو و سازمان تجارت جهانی از نظر ایجاد اعتبار برای استفاده از فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری و تجارت در ترکیه می‌تواند پشتیبانی قوی و مطمئن رهبری در این زمینه‌ها باشد.


انواع پاسپورت های ترکیه به چهار دسته تقسیم می شوند که هر کدام به دسته خاصی از افراد اشاره دارد. جالب است بدانید که رفتن یا مهاجرت به ترکیه برای اخذ اقامت دائم یکی از آرزوهای (البته قابل دستیابی!) مردم و ساکنان کشورهای مختلف است که در راستای دستیابی به یک زندگی موفق و شایسته انجام می شود. درآمد، زندگی آسان، آرامش بی دغدغه و پایدار..


دارندگان پاسپورت ترکیه می توانند بدون ویزا به بیش از 100 کشور جهان سفر کنند. پاسپورت ترکیه همچنین اجازه ورود به 42 کشور را با ویزا در بدو ورود می دهد. ویزا در بدو ورود به فرودگاه بدون ثبت نام قبلی صادر می شود. دارندگان پاسپورت ترکیه همچنین می توانند با مجوز الکترونیکی یا ویزای آنلاین (eVisa) به 7 کشور (گابن، کنیا، مکزیک، میانمار، سریلانکا) سفر کنند.


برای اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه راه های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به ازدواج با شهروند ترکیه و اقامت در این کشور برای مدت معین، اخذ اقامت و اقامت در این کشور برای مدت معین و روش های سرمایه گذاری اشاره کرد. با این حال، محبوب ترین گزینه در حال حاضر کسب تابعیت از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور است.


اگر پاسپورت ترکیه را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنید، می توانید به عنوان شهروند ترکیه از این امتیازات استفاده کنید.حتی شرایط شما بهتر از بسیاری از شهروندان ترکیه خواهد بود. زیرا هنگام اخذ ویزای هر کشوری بزرگترین نگرانی این است که فردی که ویزا را دریافت می کند پس از ورود به کشور مقصد برنگردد و این امکان برای فردی که حداقل 400000 دلار سرمایه گذاری کرده باشد کمتر است که به راحتی می توان آن را انجام داد. ثابت شده است.


از مزایای پاسپورت ترکیه می توان به اخذ شهروندی ترکیه، اخذ شماره مالیاتی، خدمات بیمه درمانی و افتتاح حساب بانکی بین المللی اشاره کرد. می توانید در ترکیه خانه اقساطی بخرید و اقامت ترکیه را دریافت کنید.

Comments

Popular posts from this blog

راهنمای گرفتن اقامت ترکیه در سال 2022

خرید ملک در ترکیه چه شرایطی دارد؟ + راهنمای کامل

شهروندی ترکیه را جدی بگیرید!