پرسود ترین فرصت های سرمایه گذاری در ترکیه که نمی دانستید!

 سرمایه گذاری خارجی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی علاقه مند به سرمایه گذاری خارجی هستند. به طور کلی، سرمایه گذاری زمانی اتفاق می افتد که شخصی پول را در چیزی یا چیزی سرمایه گذاری کند و انتظار داشته باشد که پول را همراه با سود آن برداشت کند. افراد با دیدگاه ها و اهداف متفاوت روی مهاجرت سرمایه گذاری می کنند. امروزه بیشتر سرمایه گذاری ها در خارج از کشور با هدف اخذ اقامت یا راه اندازی کسب و کار در کشورهای دیگر انجام می شود.


بسیاری از سرمایه داران ایرانی ترکیه را کشوری مناسب برای سرمایه گذاری می دانند زیرا فرصت های سرمایه گذاری در این کشور ناشی از پویایی اقتصاد ترکیه و بازار رو به رشد خدمات گردشگری است. بهترین سرمایه گذاری در امور تجاری در ترکیه با توجه به میزان سرمایه و وسعت سرمایه گذاری، به بخش های تولیدی، صنعتی و خدماتی مربوط می شود.


با توجه به پیشرفت قابل توجهی که در سال های اخیر با اقتصاد در حال توسعه انجام شده است، ترکیه به مرکز جذب سرمایه گذاران نهادی و فردی که در بخش ساخت و ساز و املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند تبدیل شده است. در این فرآیند، این کشور فرصت های قابل توجهی را به سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد.


اگر شخصی قصد دارد با سرمایه گذاری در ترکیه پاسپورت ترکیه را دریافت کند. او باید بداند که تنها در صورت سرمایه گذاری در زمینه های اعلام شده از سوی دولت ترکیه می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند. معمولا افراد طبق تعاریف بین المللی می توانند برای خود و خانواده خود تابعیت دریافت کنند. پروسه اخذ پاسپورت از این کشور می تواند بین 3 تا 6 ماه طول بکشد که البته این زمان به دلیل سرمایه گذاری دولت ترکیه کاهش می یابد.


 فرصت های سرمایه گذاری املاک در استانبول ترکیه بهترین هستند.شهرهای ازمیر، بورسا و آنتالیا دارای ویژگی های ویژه و ممتازی برای سرمایه گذاری هستند که سرمایه گذاران املاک و مستغلات را جذب می کنند.


یکی از راه های سرمایه گذاری در ترکیه خرید اوراق قرضه، سهام و سپرده های بانکی است. سرمایه اولیه 500000 دلار است و فردی که از این طریق قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارد باید این مبلغ را در حساب بانکی خود داشته باشد. این نوع سرمایه گذاری می تواند اقامت سرمایه گذار در ترکیه را تضمین کند.

Comments

Popular posts from this blog

راهنمای گرفتن اقامت ترکیه در سال 2022

خرید ملک در ترکیه چه شرایطی دارد؟ + راهنمای کامل

شهروندی ترکیه را جدی بگیرید!