مزایای سرمایه گذاری در ترکیه برای ایرانیان در سال 2022

 انتخاب ترکیه به عنوان مقصد مهاجرتی مزایای زیادی برای ما ایرانی ها دارد. در نظر گرفتن مهاجرت اساساً یک تصمیم استرس زا و پر از اضطراب است که نیاز به دقت زیادی دارد. انتخاب دقیق مقاصد مهاجرتی می‌تواند به آسان‌تر شدن روند طولانی و گاه پرهزینه مهاجرت کمک کند و آینده را برای کاهش بار زندگی و آوردن همه چیز به کشوری دیگر مشخص‌تر کند.


اخذ مجوز اقامت تفاوتی نمی کند که هدف از اقامت در ترکیه تحصیلی، حرفه ای یا تفریحی باشد. با ورود به ترکیه می توانید تا 90 روز در این کشور اقامت داشته باشید. اگر قصد دارید بیشتر در ترکیه بمانید، بهتر است برای اقامت یک ساله ترکیه اقدام کنید.


هر طور که بخواهید محاسبه کنید، هزینه زندگی در ترکیه نسبت به ایران ارزانتر است. اگر اصلا ارزان نبود نسبت درآمد به هزینه بسیار معقولتر از ایران بود. جدای از مسائل هزینه یا درآمد، باید بدانید که کیفیت زندگی در ترکیه نسبت به ایران بالاتر است. با ترکیب همه این دلایل خواهیم دید که ترکیه مقصد مناسبی برای مهاجرت ایرانیان خواهد بود.


ترکیه، کشوری که به عنوان یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای سفر شناخته می شود، در چند سال گذشته در صدر فهرست محبوب ترین کشورها برای مهاجرت و اقامت قرار گرفته است. زیرا مهمتر از همه، ترکیه پلی است که دو قاره آسیا و اروپا را به هم متصل می کند. کشوری با اقتصاد پایدار و رو به رشد، هر ساله جذب تعداد زیادی گردشگر، با مراکز آموزشی بالا، بیکاری کم و بسیاری ویژگی های دیگر، گزینه ایده آل و مطلوبی برای شروع مرحله جدیدی از زندگی محسوب می شود.


در حال حاضر اقتصاد ترکیه در رتبه هجدهم جهان قرار دارد.ترکیه بازار نسبتا مناسبی برای بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها و کسب‌وکارها است. نرخ رشد اقتصادی در سال‌های اخیر، نیروی کار جوان و با استعداد و موقعیت استراتژیک این کشور بین اروپا و آسیا، ترکیه را به منبع جذابی برای رشد تبدیل کرده و به یک سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. تعداد مهاجران برای کار به ترکیه روز به روز در حال افزایش است.


ارتباط با دنیا، تجارت بدون محدودیت، دریافت پاسپورت معتبر با کمترین هزینه و افتتاح حساب بین المللی از مزایایی است که هنگام خرید ملک در ترکیه به دست می آورید. بهترین گزینه ای که می توان به خانواده هایی که قصد مهاجرت دارند پیشنهاد کرد، اقامت در ترکیه با خرید ملک است، زیرا در ابتدا بابت محل زندگی احساس آرامش می کنید.


ویزای توریستی را نمی توان به اقامت دائم یا شهروندی تبدیل کرد. اما اگر به مدت 8 سال با ویزای توریستی در ترکیه بمانید و ملکی به ارزش حدود 250000 دلار خریداری کنید، می توانید برای شهروندی ترکیه اقدام کنید.


اتباع خارجی پس از ورود به ترکیه می توانند با اجاره یا خرید خانه در ترکیه اقامت موقت یک یا دو ساله را دریافت کنند. لازم به ذکر است که این اقامتگاه باید سالانه تمدید شود. این نوع اقامت به ساکنین این امکان را می دهد که تا زمان انقضا در ترکیه بمانند یا در صورت نیاز وارد و خارج شوند. او همچنین حقوقی مانند افتتاح حساب بانکی در ترکیه و نام بردن امتیاز آب، برق و اینترنت دریافت کرد.

Comments

Popular posts from this blog

راهنمای گرفتن اقامت ترکیه در سال 2022

خرید ملک در ترکیه چه شرایطی دارد؟ + راهنمای کامل

شهروندی ترکیه را جدی بگیرید!