اقامت ترکیه در سال 2022

 برای بسیاری از ایرانیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند، گرفتن اقامت ترکی دائمی بسیار مهم است. اقامت ترکی دریافت کنید، مردم می توانند آزادانه در ترکیه کار و زندگی کنند. همچنین می توانند از توانمندی های اقتصادی و تجاری کشور برای تجارت در سطح بین المللی بهره ببرند و یا با تحصیل در ترکیه از بهترین امکانات آموزشی همتراز سایر کشورهای اروپایی بهره مند شوند و در نهایت تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنند.


تفاوت بین اقامت ترکی و شهروندی در این است؛ اگر شما اقامتB دائمی داشته باشید، اساساً یک اقامتB دائمی در ترکیه خواهید داشت و تمام محدودیت های ملیت خود و خارجی ها را خواهید داشت؛ تفاوت این است که دیگر نیازی به Renew ندارید. اقامت خود را هر سال؛ لطفا توجه داشته باشید که پاسپورت ترکیه به طور دائم در اقامت دریافت نمی کنید، شما هنوز یک خارجی هستید.


در ماه مه 2022، دولت ترکیه بسته ای از تصمیمات را تصویب کرد که در آن ذکر شده بود که خارجیانی که مایل به خرید ملک اقامت در ترکیه با خرید ملک هستند، باید ملکی به ارزش 50000 دلار آمریکا در شهرهای کوچک و استان های بزرگ مانند آنتالیا، استانبول، آنکارا خریداری کنند. ملک خریداری شده نباید کمتر از 75000 دلار باشد.


طبق قوانین جدید برای دریافت اقامت ترکیه باید حداقل 90 روز در ترکیه ملک داشته باشید. به عبارت دیگر، شما باید در سه سال گذشته حداقل 90 روز در ترکیه زندگی کرده باشید. علاوه بر این، شما باید درآمد ماهانه حداقل 1000 دلار در ماه و یک بیمه نامه درمانی معتبر داشته باشید. علاوه بر این، نباید اقدامات خطرناکی انجام دهید که امنیت عمومی را به خطر می اندازد.


به طور کلی پاسپورت شهروندی ترکیه و ترکیه را می توان از راه های مختلفی دریافت کرد که برخی از آنها به نام سرمایه گذاری و برخی دیگر به نام خون و موارد دیگری نیز وجود دارد که می توان تابعیت ترکیه را دریافت کرد.سپس ، سپس ، سپس

Comments

Popular posts from this blog

راهنمای گرفتن اقامت ترکیه در سال 2022

خرید ملک در ترکیه چه شرایطی دارد؟ + راهنمای کامل

شهروندی ترکیه را جدی بگیرید!