چرا شهروندی ترکیه؟ + بررسی شرایط و قوانین

 موضوع شهروندی ترکیه سال گذشته به بسیاری از ایرانیان رسید. روش های مختلفی برای خرید گذرنامه ترکیه و شهروندی ، بهترین آنها و سریعترین راه برای خرید خانه از ترکیه وجود دارد. ثبت نام شرکت و سپرده در بانک های ترکیه نیز روشهای مهم دیگری.


در ترکیه ، Aشهروندی قبل از دریافت آن اجرا می شود و قانون ترکیه شهروندی دوره زمانی مشخصی را بین پذیرش آن جشن نمی گیرد. هر ساله ، بیش از 45000 خارجی خارجی از این کشور بازدید کرده اند و حدود 3000 نفر که در آن حدود 3 هزار نفر در این کشور برای دریافت تابعیت ترکیه سرمایه گذاری می کنند.


مهاجرت و شهروندی ترکیه در چند سال گذشته به طور قابل توجهی رشد کرده است. بسیاری از ایرانیان برای زندگی خوب به این کشور نقل مکان کردند. با توجه به مرز مشترک ترکیه با ایران ، می توانید به راحتی از طریق زمین و هوا به کشور بروید. ارزش مالی ارز ترکیه نزدیک به RIA است. به همین دلیل ، ایرانی هایی که قصد سرمایه گذاری در کشور توسعه را دارند ، ملک خریداری کرده و شهروندی ترکیه را دریافت می کنند.


اگر در کشور ما ، ایران سرمایه گذاری می کنید ، همیشه مفید نیست و می دانید که سرمایه گذاری اشتباه گاهی می تواند تمام سرمایه شما را حذف کند. قبل از سرمایه گذاری در این کشور ، تمام جنبه های خوب و بد آن را در نظر بگیرید. اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری در این کشور است ، زیرا این قوانین در مقایسه با چند سال گذشته تغییر کرده است ، و می توانید به جای سرمایه گذاری 1-3 میلیون دلار ، 1-300 هزار دلار برای 1-3 میلیون دلار دریافت کنید. وادهنگامی که متقاضیان یک گزینه سرمایه گذاری را انتخاب کردند، می توانند برای اجازه اقامت برای خانواده خود نیز درخواست دهند. سپس متقاضی باید یک حساب بانکی در ترکیه باز کند.


اخذ پاسپورت ترکیه چندین مزیت دارد که اولین و مهمترین آن داشتن شهروند ترکیه است. با اخذ پاسپورت ترکیه شما ترک محسوب می شوید و از تمامی حقوق و فرصت هایی که یک ترک واقعی دارد برخوردار خواهید شد. با اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری یا راه های دیگر می توانید بدون ویزا به تعدادی از کشورها از جمله آذربایجان، باهاما و برزیل سفر کنید. روند درخواست و اخذ ویزا گاهی بسیار طولانی و پیچیده است. بنابراین امکان سفر بدون ویزا را می توان یک مزیت بزرگ دانست.

Comments

Popular posts from this blog

راهنمای گرفتن اقامت ترکیه در سال 2022

خرید ملک در ترکیه چه شرایطی دارد؟ + راهنمای کامل

شهروندی ترکیه را جدی بگیرید!