آشنایی با انواع پاسپورت ترکیه و نحوه اخذ آن

 برای ایرانیان ترکیه یکی از مقاصد مهم گردشگری و مهاجرت است. چون به ایران و کشوری نیمه اروپایی نزدیک است. علاوه بر این، می تواند نرم افزاری برای اروپا و آمریکا باشد. به همین دلیل دانستن نحوه اخذ پاسپورت ترکیه و اقامت ترکیه برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند ضروری است. قیمت ارزان مسکن، شرایط مناسب برای اخذ اقامت و ویزا و ... از دیگر دلایلی است که ترکیه را به کشوری مناسب برای مهاجرت و اقامت تبدیل می کند.


برای اخذ اقامت با پاسپورت ترکیه به منظور مهاجرت به کشوری مانند انگلستان از طریق سرمایه گذاری یا راه اندازی کسب و کار و یا اخذ ویزای سرمایه گذاری برای اقامت دائم آمریکا مشاوره حقوقی با موسسه مهاجرتی ترامند برای شما بسیار مفید است. ..


اگر پاسپورت ترکیه را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنید، می توانید از مزایای یک شهروند ترکیه استفاده کنید. حتی شرایط زندگی شما بهتر از اکثر شهروندان ترکیه خواهد بود. زیرا هنگام گرفتن ویزای یک کشور مشکل اصلی این است که فردی که ویزا را دریافت می کند پس از ورود به کشور مقصد برنمی گردد و این برای فردی که حداقل 400000 دلار سرمایه گذاری کرده است کمتر است که می تواند ارزان باشد. ثابت شده است.


اگر خانه ای کمتر از 250000 دلار بخرید، پس از انجام تمام مراحل ذکر شده، اقامت یک ساله دریافت می کنید که هر سال باید آن را تمدید کنید و بعد از 5 سال بدون قید و شرط می باشد. می توانید پاسپورت ترکیه یا شهروندی ترکیه را دریافت کنید.


سالانه میلیون ها نفر از سراسر جهان از ترکیه به خصوص شهرهای زیبای استانبول و آنتالیا دیدن می کنند. به همین دلیل امکان برقراری ارتباط با افراد مختلف در سراسر جهان، راه اندازی یا توسعه تجارت و تجارت بین المللی در ترکیه وجود دارد.اعتبار پاسپورت ترکیه شرایط و مزایای مناسبی را در اختیار افراد قرار می دهد و به همین دلیل متقاضیان زیادی به دنبال داشتن این شرایط هستند. انواع پاسپورت ترکیه با توجه به شرایط در اختیار افراد قرار می گیرد و راه های اخذ پاسپورت ترکیه عبارتند از: تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ثبت تجارت، خرید ملک و ....


Comments

Popular posts from this blog

راهنمای گرفتن اقامت ترکیه در سال 2022

خرید ملک در ترکیه چه شرایطی دارد؟ + راهنمای کامل

شهروندی ترکیه را جدی بگیرید!