تحصیل در ترکیه، ساده ترین راه برای گرفتن اقامت این کشور

 ترکیه یکی از کشورهای مناسب برای آموزش ایرانیان است. دانشجویان ایرانی می توانند برای ادامه تحصیل و اقامت دائم خود به ترکیه مهاجرت کنند. مهاجرت به ترکیه برای آموزش می تواند یک مکان شروع برای دانشجویان ایرانی باشد. آموزش در ترکیه بسیار کم است و شرایط مناسبی را برای دانش آموزان فراهم می کند. دانشجویان می توانند پس از دریافت ویزای مطالعه ترکیه و مهاجرت به این کشور در مدت 1 ماه ، از طریق آموزش ترکیه دریافت کنند.


علاوه بر این ، دیپلم های اعطا شده توسط دانشگاه های ترکیه بین المللی است و نامزد نه تنها می تواند در یکی از بهترین مشاغل پرداخت شده در ترکیه کار کند ، بلکه می تواند از این کشور به عنوان پلی برای ورود به بهترین کشورهای اروپایی و ایالات متحده برای کار و آموزش استفاده کند.


شرایط مهاجرت تحصیلی به ترکیه با مدرک دیپلم به گونه ای است که متقاضیان ادامه تحصیل در ترکیه با مدرک 12 ساله می توانند برای آموزش در دانشگاه های خصوصی یا دولتی در این کشور اقدام کنند. بنابراین ، متقاضیان آموزش در ترکیه در سطح لیسانس می توانند در صورت داشتن دیپلم 12 ساله اعمال شوند و امتحانات ورودی را برای این سطح که توسط دانشگاه ها انجام می شود ، تصویب کنند.


یکی از شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه های ترکیه برای آموزش در ترکیه ، ارائه دیپلم دبیرستان و موفقیت آزمون ورودی است. امتحان ورودی برای هر دانشگاه به طور جداگانه انجام می شود و نیازی به سن نیست و می تواند با ارائه دیپلم دبیرستان ، نامزدهای هر سنی به نظر برسد.


در مدارس و دانشگاه های ترکیه اغلب به دو زبان انگلیسی و ترکی تدریس می شود. علاوه بر این ، ترکیه در حال بررسی یک دوره آموزش زبان ترکیه برای مهاجران است.مدارس و دانشگاه های خصوصی در ترکیه اغلب کمی گران هستند. اما آنها امکانات آموزشی بی نظیری را ارائه می دهند و هزینه ها با توجه به اندازه کلاس، امکانات درجه یک و فعالیت های فوق برنامه دریافت می شود.


اگر اخیرا مهاجرت کرده اید و اقامت ترکیه ندارید اصلا نگران نباشید. با داشتن ترجمه مدارک و مراجع علمی و پاسپورت متقاضی می توانید به راحتی در مدارس ثبت نام کنید. برخی از مدارس خصوصی ممکن است از شما بخواهند که در آزمون ورودی قبول شوید. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی در مورد مدرسه و موسسه آموزشی مورد نظر خود تحقیق کنید.

Comments

Popular posts from this blog

راهنمای گرفتن اقامت ترکیه در سال 2022

خرید ملک در ترکیه چه شرایطی دارد؟ + راهنمای کامل

شهروندی ترکیه را جدی بگیرید!